Beurscampagne voor Vos Opmaat

Vos Opmaat stond 25 en 26 februari op de Noordelijke Banenbeurs te Groningen. Voor hun een prachtig moment om hun expertise te tonen en nieuwe klanten te winnen. Voor ons een mooi moment om dit via een campagne te realiseren!

Vos Opmaat Consultancy is een van de grootste spelers op HR-gebied in Noord-Nederland. Zij zijn gespecialiseerd in het tastbaar maken van talent, of dit nu voor een medewerker, team of hele organisatie is. De Noordelijke Banenbeurs was natuurlijk een perfecte tent-pole om hun bevlogenheid hierin tentoon te stellen. Zo had het bedrijf een voorname stand aan het begin van de beursvloer en gaven ze een workshop over breinmanagement. Het bedrijf zocht echter mogelijkheden om hier meer uit te halen.

Beurscampagne

In essentie verzorgden wij de beurscampagne voor het evenement; Vos moest voor, tijdens én na het evenement goed aanwezig zijn op voor hen relevante kanalen. Hiervoor werkten we een marketingfunnel uit, die we specifiek inrichtten met het doel om leads te verwerven. Daarnaast speelden we hier op in met onze contentplanning: die stond voor even helemaal in teken van de banenbeurs.

Dit leidde onder andere tot een grote banner op de beursstand, een social media-campagne, een gerichte mailing én een landingspagina die hun breinmanagement-training het zonnetje zet. De bevlogenheid van de dames en heren van Vos Opmaat deden tijdens de Noorderlijke Banenbeurs de rest. Met succes: er waren meer dan honderd nieuwe leads voor VOS, welke in aanmerking komen voor een training, loopbaanbegeleiding en/of cursus.

Het resultaat

Een tevreden partner! Sterker nog: ze hebben nu al ambitieuze plannen voor volgend jaar. Zoiets juichen wij natuurlijk alleen maar toe!

Laat ook jouw beursstand leads opleveren

Karinus vertelt je graag hoe we dit voor jouw organisatie aanpakken.
Mail Karinus of bel Karinus