PJs: glostel en shared dining
PJs wil ‘the talk of the town’ zijn. Deze ludieke, luxe locatie bruisend van de positieve energie, is toegankelijk in de breedste zin van het woord. Betaalbaar, makkelijk te vinden, open voor iedereen. Je wordt hier gezien en comfort is het sleutelwoord. Zodat je blij verrast – en vooral later dan gepland – vertrekt.
Daar weten wij wel raad mee!
Ober, één positionering, alsjeblieft!
We kozen voor een transformationele positionering. We focussen op het gevoel en de uitstraling van PJs. PJs maakt het verschil door de hele dag klaar te staan om de doelgroep een unieke ervaring te bieden waar zij voor blijven hangen. Met gezelligheid en een comfortabele slaapplek, zonder aanslag te zijn op je bankrekening.
PJs gaat voor the best. De bijpassende kernwaarden haalden we uit uitgebreide sessies en gesprekken met PJs: waardering, ludiek en dynamisch.
Hoe doen de concurrenten het?
Die stadjers en studenten lusten wel wat. We namen een aantal Groningse concurrenten uitgebreid onder de loep om inzicht te krijgen in hoe zij zichzelf presenteren en waar PJs echt het verschil kan maken. Al snel bleek dat PJs zich goed kan onderscheiden in de manier van overnachten en de luxe voorzieningen voor een lage prijs. Het is de plek waar je samenkomt. Met vrienden en familie, maar ook met volslagen onbekenden. Verrassende ervaringen maken dat je altijd voldaan – en later dan gedacht – PJs verlaat.
Your place to stay
Bruisen en leven, dat is waar PJs voor staat! Daar hoort een passende pay-off bij: PJs – Your place to stay. Your duidt op de persoonlijke aandacht die je bij PJs kunt verwachten. Place to stay slaat zowel op de plek waar je kunt verblijven, als op de plek waar je graag langer blijft hangen. Daar is niks slaapverwekkends aan!
Fluffy fonts en krachtige kleuren
Met een fluffy lettertype brengen we de warmte en het welkome gevoel dat PJs wil uitstralen over in de uitingen. Dit font zien we onder andere terugkomen in het logo, waar ‘PJs’ wordt ‘geserveerd’ op een vorm die verrassend (maar ook heel bewust 😉) veel wegheeft van een bord of kussen, en tegelijkertijd de ingang van de cocoons representeert.
En het kleurenpalet? Dat moet natuurlijk net zo dynamisch zijn als PJs zelf! Aanwezige, krachtige kleuren passen bij de levendigheid van het hostel en restaurant. Hiermee hebben we het DNA van PJs mooi weten te vangen in beeld.
Talk of town? Dat komt wel goed!
Deze creatie staat als een host- eh… huis! Het enthousiasme waar PJs bekend om staat, was voelbaar gedurende de hele opdracht. PJs bouwde – letterlijk – verder op deze stevige fundering en opende haar deuren.
Benieuwd? Neem een kijkje op de website, boek een ruime cocoon of een plekje in het restaurant of volg PJs op de socials.
Ook jouw merk sterk neerzetten?
Reserveer een plekje bij Karinus, dan serveert hij jou de ingrediënten.Mail Karinus of bel 058 – 203 8076