Wilhelmina lanceert suikervrije mints. Daarvoor produceerden wij de campagne én bedachten we het creatieve concept. Dit nieuwe concept richt zich op een nieuwe doelgroep voor Wilhelmina pepermunt, namelijk de millennials! Mensen van 23 tot 38 jaar, die midden in het leven staan en graag bewuste(re) keuzes maken wat betreft hun tijdsbesteding en hun koopgedrag! De slogan van het nieuwe concept ‘Jouw Momint’ laat mensen bewust een (geniet)momintje nemen.
Je hebt het vast wel eens meegemaakt: je trekt de voordeur achter je dicht en vraagt je opeens af of je je sleutels wel bij je hebt. Al zoekende in de broek- en jaszakken en na het overhoopgooien van je tas, ploft daar gelukkig je sleutelbos op de grond. Pfoe, dat was schrikken! De campagne richt zich op de meevaller van dit soort momentjes. En met een mintje van Wilhelmina weet je zeker dat zulke schrikmomentjes in genietmomentjes veranderen!
Op dit moment draait de campagne en wij zijn natuurlijk ontzettend blij met het resultaat! Heb jij de video’s al voorbij zien komen?
Gun jezelf ook een genietmomint.
Laat ons je communicatie regelen!Mail Karinus of bel 058 – 203 8076