Wilhelmina breidt partnerschap met Compion uit

We maakten eerder al de website voor het merk, en nu, na het winnen van de pitch, mogen we deze samenwerking uitbreiden naar een veel groter compionschap. Samen werken we de komende tijd aan het vergroten van de naamsbekendheid.

Bijna iedereen kent Wilhelmina, het is een vertrouwd merk en staat bekend om de lekkere frisse producten. Dat was kort samengevat de briefing voor Compion voor het ontwikkelen van de communicatiestrategie. Compion onderscheidde zich met een strategische aanpak en aandacht voor zowel online als offline. Na een aantal verdiepende sessies heeft Compion een krachtig en origineel creatief concept ontwikkeld waarvan de eerste uitingen deze week op de Wilhelmina socials te zien zijn.

Lourens, productmanager Fortuin.

Er staan al een aantal ontzettend gave campagnes op de planning en daarmee gaan we Wilhelmina helpen het merk online (en offline) nóg krachtiger neer te zetten.

Zoals je kunt begrijpen vinden we dit een verfrissend leuke samenwerking en kunnen we niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

Ben jij ook toe aan een fris creatief concept?

Karinus rolt graag je kant op!
Mail Karinus of bel 058 – 203 8076