Mail naar
[email protected]Mail naar
[email protected]De vraag: maak samen met JGM een uniek bordspel om mensen op een speelse manier meer te leren over (omgaan met) data. Game on!
De vraag vanuit opdrachtgever Peter Frans was helder: maak samen met JGM een uniek bordspel om mensen op een speelse manier meer te leren over (omgaan met) data. Ook moest het spel, DataDynamica, aansluiten op het eerder uitgebrachte boek ‘Zó maak je chocola van data’. Deze opdracht pakten wij graag op!
Samen met Datacompetent en JGM hebben we ervoor gezorgd dat dit spel niet alleen leerzaam, maar ook een ware belevenis is. Wij hebben daarbij het ontwerpen van de visuele elementen op ons genomen en eerder regelden wij al het drukwerk. Zo kun je je onderdompelen in een wereld vol 3D-elementen, pittige minigames en verborgen easter eggs.
Dit bordspel combineert strategie en plezier dus op een bijzondere manier. En of je wint weten we niet, maar met dit spel heb je gegarandeerd data-plezier!
Of je nu een uniek project hebt zoals dit bordspel, of juist op zoek bent naar brochures, visitekaartjes of ander drukwerk: wij denken graag mee. In zowel de aanpak, vormgeving als het uiteindelijke drukken. Zo krijgt je project nét dat beetje extra.
Neem contact op
Ook onze vormgevers aan het werk zetten?
Karinus Rauwerda
Mede-eigenaar, adviseur
Mail naar
[email protected]Mail naar
[email protected]