Compion lanceert nieuwe campagne voor Wonen aan water

Momenteel is de woningmarkt een gekkenhuis; er is weinig aanbod en heel veel vraag. Dat merken ze bij Wonen aan water ook. Zij wachten niet op wat de markt doet, maar willen de markt zelf activeren met een marketingcampagne. Omdat wij hun communicatiepartner zijn, doen wij dat natuurlijk met alle liefde. De campagne Met deze […]

Momenteel is de woningmarkt een gekkenhuis; er is weinig aanbod en heel veel vraag. Dat merken ze bij Wonen aan water ook. Zij wachten niet op wat de markt doet, maar willen de markt zelf activeren met een marketingcampagne. Omdat wij hun communicatiepartner zijn, doen wij dat natuurlijk met alle liefde.

De campagne

Met deze campagne laten we potentiële verkopers de waarde van hun woning inzien. Nu is misschien wel het beste moment om een woning te verkopen. De waarde van een gemiddelde woning aan het water is in jaren niet meer zo veel waard geweest als nu. Een passende campagne maakt huizenbezitters daarvan bewust.

Gepersonaliseerd adverteren

Helaas is het aanbod van woningen aan water niet groot, daarom is het belangrijk om gepersonaliseerd te adverteren. We verspreiden flyers in de recreatiewoningen, gepersonaliseerde advertenties op Google en locatie gekoppelde advertenties op Facebook om deze kleine doelgroep te bereiken.

Wonen aan water als communicatiepartner

Al ruim een jaar zijn wij de communicatiepartner van Wonen aan water. Wij ontzorgen hen volledig in de communicatie. Zo is hun (online) positionering aangepakt en met succes: sinds de livegang van de nieuwe website is het bezoekersaantal verdubbeld. Ook heeft de huisstijl een update gekregen en hebben wij diverse drukwerk voor hen ontworpen.

Wij kijken uit naar deze samenwerking en gaan hier graag mee aan de slag!