Interactief online evenement voor Wilhelmina

Hoe presenteer je als producent nieuwe producten, wanneer je dit niet meer face-to-face kunt doen? Samen met Wilhelmina gingen we op zoek naar een interactieve manier om het vernieuwde merk aan inkopers te presenteren. Het resultaat? Verfrissend Wilhelmina!

Verfrissend Wilhelmina is hét online evenement waar klanten exclusief kennis konden maken met de nieuwste producten, toekomstgerichte innovaties en de mogelijkheden van het verrassende merk.

Wilhelmina

De pepermunt van Wilhelmina, wie is er niet mee opgegroeid? Waar je ook bent, Wilhelmina zorgt altijd voor een verfrissing. Tijdens een date, voorafgaand aan een spannende presentatie of net voor een belangrijke afspraak. En dat doen ze al jaren. 128 jaar om precies te zijn. Maar Wilhelmina is met haar uitgebreide assortiment en innovaties veel meer dan pepermunt, en dat wilden we graag laten zien. Zo hebben ze steeds meer veganistische opties, verkopen ze ook zwart-witjes en verpakken ze hun singlepacks tegenwoordig in papier.

De uitnodigingstrailer voor de relaties.

De vraag – Hoe presenteren we onze nieuwste producten?

Eerder organiseerden we al een uniek beursalternatief voor Hellema. De unieke uitzendingen die live werden uitgezonden over heel de wereld, gaven unieke interactie met de doelgroep en werden vol lof ontvangen.

Een concept dat ook Wilhelmina erg aansprak en aan leek te sluiten op de vraag om hun vernieuwde merk beter zichtbaar te maken bij de inkopers. Als online partner pakten wij deze vraag graag op, zoals we eerder al de website van Wilhelmina compleet vernieuwden en de gewenste positionering in kaart brachten.

Ons antwoord? Een exclusieve live kennismaking!

Het antwoord dat wij gaven was Verrassend Wilhelmina, hét online evenement waar klanten exclusief kennismaakten met de nieuwste producten, toekomstgerichte innovaties en de mogelijkheden van het vernieuwde merk.

In het concept richten we ons op:
* Het creëren van netwerkmogelijkheden
* Het presenteren van de vernieuwde merkpositionering
* Een unieke manier om innovaties te presenteren
* Kennismaking met nieuwe producten
* Een verfrissende merkbeleving

Wilhelmina is normaal gesproken fysiek aanwezig op bijvoorbeeld beurzen, maar dat gaat momenteel door corona helaas even niet. Tijdens de live-uitzendingen wilden ze de interactie terugbrengen en hun nieuwe assortiment overzichtelijk presenteren.

Dat deden ze onder andere door in de presentatie dieper in te gaan op de nieuwe huisstijl van de producten, duurzame verpakkingen te laten zien en de toekomstvisie van Wilhelmina toe te lichten.

Naast het concept verzorgden wij ook de uitvoer in de communicatie naar klanten, de productie, aankleding van de studio en aansturing met de betrokken partners. Zo namen we Wilhelmina alle zorgen uit handen, zodat zij zich volledig op de inhoud konden focussen.

Klaar voor de toekomst

Een veranderend merk vraagt om een nieuwe blik op de toekomst. Een unieke online presentatie op het moment dat niet iedereen fysiek op locatie kan zijn. Dat is dan ook precies wat we met Verfrissend Wilhelmina deden. Klanten reageerden enthousiast op de nieuwe producten.

Een geslaagde productie of zoals Rene Alkema (Commercieel directeur Fortuin) en Jan Ienko Froentjes (Algemeen directeur Fortuin) het in onderstaande referentie verwoorden:

Dit vond de opdrachtgever van de samenwerking:

Voor deze productie werkten wij o.a. samen met:

Driffen
Video

Cinemakkers
Live registratie

AM Films
Live registratie

Wijbenga
Studiobouw

Creators dock
Presentatie

Laat ons ook jouw verfrissende live-uitzending realiseren

Elk merk verdient een frisse online uitstraling. Of dit nu doormiddel van een website of live-uitzending gaat, wij realiseren dit graag voor jouw merk. Samen bezorgen we ook jouw doelgroep graag een onvergetelijke ervaring om jouw merk mee te versterken.

Jouw merk verdient een krachtige online uitstraling

Karinus vertelt je graag hoe we dit aanpakken!
Mail Karinus of bel Karinus